|
今日終於冇遲到喇去到岩岩好有車 HEHE
番到SCHOOL 洛左去食杯麵洗左10蚊
第一堂EPA 差D就留堂喇
好彩我地上一堂冇上到姐
如果唔係第一次留堂就衰左係杜SIR手上= =""
MATHS堂 屎喇 又教番圓周D野
唉 我最驚就係計呢D數 今次大獲喇
一次又唔識架喇 我今日已經好乖聽書架喇
但係 冇計喇 可能已經太驚面對呢D數
相信我又會再一次衰係呢D數手上
小息又洛左去食野 今次我好叻叻
我忍到口冇食野 覺得我自己真係好叻叻 HEHE
IS堂 成堂好無聊 話果D咩插頭
呀晴呀朗係咁打比我 個電話係咁震= =""
LUNCH好難食 食左好小野
睇社際藍球 綠社輸左 不過唔緊要喇
聽日要贏番呀 睇緊期間有人吐口水 有人扔粉筆
有人扔紙 不過好彩我地幾個都冇中招
飲左包野 3.5 西屎堂之前記起唔記得左問佢地借報紙
喇喇聲問佢地借 唉 借到喇 又比MISS TAM收左
2次喇 不過好彩佢走時都比番我 HEHE
今日佢問問題GE時候 葉慧德係到偷睇
有條我答錯左 超""羅""'囉 好多人都笑我
緊住中文堂 吳X賢佢係咁啤住我
我同花姐成日都傾計 我唸我又就黎比佢掉位架喇
不過我好鍾意坐呢個位 唔想走呀>,<""
放左學呀朗呀晴搭完車車就番屋企
葉彬就留堂 呀勇中途走左
去左 M記食野 係咁係到玩
有好多笑料 之後去等YUKI媽
再陪埋企鵝等車 就番屋企喇"""
今日朝早用左10蚊 LUNCH用左3.5 放學用左8蚊
今日用左21.5 多左1.5蚊 聽日唔可以再超額>3<""
|