|
今日好叻叻呀 自己起身
出街都冇咩遲喇 準時左
今日PE呀 我幾驚朱婆要除耳環呀
因為佢講過打波要除耳環
好彩佢今日冇叫我地除姐 HEHE
中文堂MISS冇喇喇講講下講左性
哈哈 其間我都有插咀 不過比佢話番我
今日正正色色住新坐 係之前F.1個位
正爆 又有得"唉"長""喇 HEHE
今日係咁同花姐傾計 係咁比條仆街啤
LUNCH洛左去睇果D書同埋小息
都OK好睇 有幾本都好本都好想買下
中屎好開心 成績唔錯 拎左個B^^
同呀蛋玩睇下邊個高分D
我贏左 HEHE 有一包麥提沙
IS 訓左教 好好訓=3=
但係訓左一陣咋 但係真係訓著左
MISS講D野好多都唔明
好Q無聊 更加搞到我訓教
放左學我都去左買左一本
呀歡果時係咁打比我 我好想聽架
但係係HALL我聽唔到 SORRY呀 呀歡 呀蛋
放左學仲比杜SIR叫左去幫佢整野
D 3A,B佢地經公好勁呀 好多人都有七十幾分
之後就走佬 跟住去KFC搵呀蛋呀歡
我去到果時佢地玩緊XX 我驚到直刻走人
好彩 佢地玩唔到姐
食完野 我同呀蛋去左圖書館借書書
搵左好耐都搵唔到 其間我仲係到蝦細佬
不過都唔算係蝦GE 係佢驚究我姐 我冇蝦佢架
咁當我正核行過去搵野GE時候 個細佬沖左過黎
我好無奈咁望住佢 佢好似好驚我咁
跟住我仲有搞佢部腦 哈哈
個細佬好細架 好得意> <""
不過我絕無蝦佢之意架 之後搭車車去華富
我影印時發現呀蛋借左果本""尋歡""留左係我到
之後我係惠康等佢 跟住又惠康一日遊
之後就番屋企喇 今日又食""HI""(((海鮮黎架= =
後""HI""超大隻 但係不太好食
今日就係咁過左喇/////////////////////////////////
|