|
7/ 1
今日係2006年第一次返中樂
9點幾就返到去 之後大定都覺肚餓
我地出左去7仔食杯麵 出去果時 呀朗就話去影印
我就去飲野 而呀晴好似冇講 我地去左成半個鍾
哈哈 呀朗返到學校仲要同個校工講我影完印喇
我地係7仔果時仲見到班柒頭係出去
返到學校 玩左一陣 就要上堂喇
今日又考試囉 吹到 上次先考完= =
教左d d新野 都ok識喇 都有個c+
放左學 我地搭48 呀晴係香港仔洛車就返屋企
我地又係唸左好耐去邊到食野 唸住去南記
但係太多人 之後去左潮x d野都唔好食ge= =
食完 陪winnie去換耳環 呀蛋就返屋企放番個""皮把""
之後呀肥走左 yuki黎左 呀蛋都返埋黎
又去左華貴食風 好凍 跟住呀朗都黎埋
佢剪左頭髮呀 剪都到幾好呀 唔錯
之後我地又洛左x布灣玩 玩到嗚x哂 仲濕埋tim
其間winnie走左 之後又去海旁hea左陣 呀朗都要走
跟住我地去左公園玩左陣 見到noddie
超爆笑 見到個細路女 佢坐係條滑梯到唔肯走
搞到我地玩唔到 我地係咁串佢 條細路女都幾串下架
終於迫走左佢喇 我地又唔玩wor 哈哈
之後送埋yuki stella 呀歡走
其間我扮yuki行路 差d比人打 卡
又同呀蛋行惠康 我趺左包奶洛地下
我去換番包 比呀蛋話我cheap 無奈
跟住就返屋企喇 咁我係信箱見到有張紙喇
咁我就用張八達通唸住拉佢出黎 點知連張八達通都趺埋洛去
仲差d連部電話都趺埋洛去tim 之後又要拎""所是""拎番= =""
|