|
今日同呀蛋一齊搭車車番學
遲左小小 走左班車= =
點知 我搵錢搭車車時
發現自己原來自己唔記得左拎錢
之後呀蛋得1蚊 係咁問人借2蚊
d人仲要係唔識ge 好喇
問到人借 點知呀蛋話佢搵到3蚊= =
羅爆 超羅囉""""
番到school比呀山係咁捉住
爆無奈 仲要比佢笑>......<""""
一番到去葉彬就笑 哈哈
咁就贏左包麥提沙食喇 HEHE 開針屎我喇
呀晴佢比左D餅餅比我
好好味呀 好開心呀 好令令呀 搞到我唔捨得食>3<""
今日掉位喇 都OK滿意喇
因為有得""唉長"" 不過好姐就坐左好遠
派左班相 有D人個樣影得好好笑 HEHE
MATHS又掉左位 自己一個坐 不過冇所謂喇
ASSEMBLY咩中七唔知D咩
佢地做d野超搞笑WOR 有個MV勁好笑
D歌歌都好好聽 有D係基仔架>333<""
佢地扮D MISS扮得超似囉 好好笑笑到我地喊咁濟
呢個ASSEMBLY可以話有史以來最HAPPY GE
佢地表演左超耐 做完都成3點3
搞到我地冇得上堂 哈哈 真係多謝哂佢地
好令呀 佢地扮吳X賢同埋陳思充係扮得最似囉
我覺得 葉SIR都扮得唔錯 幾好
哈哈 如果次次ASSEMBLY都係有D咁GE表演就好喇> <""
放左學去左食南記 又係問人借錢
聽日要還成80蚊 聽日唔可以洗咁多錢
只可以洗十蚊 希望我可以做到喇
呀朗 我一定會快D儲錢買眼仔同你玩架喇
你要等我呀 知嗎 >3333<""
|