|
今日訓到成2點先起身
正正正正正正正***
食完野..呀媽先叫我出街飲茶..
都傻架...成2點幾先飲..
我去到佢地都食完喇..我冇食到野
因為好飽..坐左陣..就去行街
去百佳買野..d親戚大"封"收..
我同我呀媽冇咩買野..
之後又周圍行..仲見到個某人...""柒爆,,,
之後搭車番華富..同呀媽2個行..反而大"封"收
買左好多野..不過8年果d野食為多..
之後就返屋企喇..
唉...今晚又要出去食飯""唔想去= =""
我返到屋企果時收到個好消息...
真係開心到我屎...
好好好好好好好好好好好開針呀>333<""
佢地終於肯介喇...
呢份係我係新年收到ge最好禮物""
仲有呀...呀歡...你2+病緊架,,,
幾灰幾唔開心都好...都要休息下
你幾晚都唔訓...又唔食野..
你要睇住自己身體先好...我地個個都好擔心你架...知嗎??
|