|
今日12點半就起身""早
好無聊GE一日...不過成日係屋企好舒適""
今日同呀朗係MSN傾計...
我都知自己唔岩...我以後都唔會架喇""
係到我要同呀肥講一聲"'對唔住,,,
今次GE事係我唔岩...唔好意C...SORRY...""
我知對唔住唔係大哂...不過今日我唸左一樣野
從今已後...再也不敢輕易應承別人任何野
應承得你地GE野...再也不會改變..((希望我做到
亦都唔會再放你地GE飛機...
唔知你會唔會仲係好嬲我
你仲嬲我GE話...我都唔知我仲可以做D咩黎"離補""
除左對唔住可以講之外...我都唔知可以再講D咩"""
|