|
今日都發生左好多野下,,,
PE堂...跑""D D機..""((唔識打呀""
弓喜哂YUKI成為我地2班跑得最勁果個,,,KAKA
我都跑到去5.9都OK喇...成績唔錯
出年要有LV6...((希望得喇""
跑完隻腳好似唔"肉"得咁..辛苦到爆炸
上堂食魚旦...超大排味..成2堂先食哂2包魚旦
LUNCH同呀歡玩玩下又扯起佢把火
好驚佢呀我而家...以後唔敢再"尿"佢去隻揪喇,,,
中屎同花姐係咁係到傾計..比MISS係咁啤咁
佢走GE時間..仲同我地班主任講唔知D咩
都唔知係咪報串講我同花姐係咁傾計架
IS堂..比果條KAI生搞到我想打佢咁濟
條木契搞到我整到我件校"嬲"穿左個細洞...衰人""
打爆佢個反板呀旺...屎人""八兩金""
放學好恐怖呀..呀歡..再一次怕左佢
咁話說呀晴同呀花就因為一D事係個走廊到嘈
之後呀歡佢唔知會咩喇..勁慶...又扯哂火咁
超級爆爆爆爆爆驚佢...變態的人...佢扯火個樣好恐怖...嚇怕了""
今日同呀晴好番左喇...但係2+有一次煩腦...唉...
好煩,,,唔知點算好..聽日先算.."""
|