|
今日返完中樂之後
約左D小學同學去BBQ"",,,
有""我 魚魚 好好 菜伯 菜弟弟 靚妹
珠珠 進賢 智喜 "欣"淑華同埋佢2個FD,,,
呀歡佢地果批都去BBQ,,,不過唔係同我地一齊
拿拿聲返屋企換衫出去BBQ""
出到去...得魚魚同好好囉""
小學D個個都遲到囉!!!O 咀,,,
之後見到"欣"淑華同佢2個FD黎到,,,O爆咀囉""
齊人後買野,,之後上去起爐""
我地一時上去呀蛋到...一時洛番去小學同學到""
覺得我地唔係幾對得住佢地,,,""我地叫得佢地出黎BBQ
又唔多理佢地BO""成日走左上去,,,
好似衰左小小....之後我地食完又唔拾野就走上去,,,SOR><""
之後我地同呀蛋果批玩扔水彈
HEHE,,,幾好玩 我係咁比呀TIM扔中囉"",,,無奈
玩完,,,去左深水傾計仔加坐,,,""
呀TIM教左我地好多性知識呀,,,"" 哈...識左好多野LU...KAKA
之後出番香港仔食南記,,,之後就返屋企LU""
PS:呀歡你休息多D喇,,,,知道嗎??
|