|
今日我地又出mk喇""
今年都出左成3-4次喇,,,
下下個星期可能再會出去tim= =""
去到mk..行旺中...冇咩收獲
之後去左陪呀蛋買波鞋,,,終於買左喇佢
今次果對應該一定係真架喇"",,都OK令
之後本來唸住去搭MTR 去CWB GE""
但係去左"X萬"..又係冇收獲
行到好攰去許留山飲野...飲野時間
比呀TIM搞到噴野...好彩噴左係張紙巾到姐
呀蛋呀TIM搞到我係咁笑...飲唔到野...哈"
之後..哈..行錯路..呀TIM講左一句話
搞到呀蛋同呀如笑左超耐...都唔知有咩好笑
呀蛋呀如下次我扔你過去...你咁鍾意比人扔
之後繞左個圈先行番去搭MTR...哈...
今日最好笑GE事情出現喇...笑到我瀨尿喇...KA
咁我地就買飛入去搭MTR喇...咁洛到去我地發現我地好似行錯左路WO
本來唸住搭去中環先轉車去CWB GE,,,
但係唸唸下..不如上番去...再行過
咁就冇左5.5喇..我同呀如...哈..
呀蛋同呀TIM 用八達通...冇左11蚊哈""
氣到呀蛋屎...笑到我同呀如吖...呀蛋個樣係勁搞野囉
之後番到上去又買飛喇..今次佢地識目..個個買特惠飛
不過個個都冇散字...呀蛋一個比哂4個哈
佢勁好笑囉..話搭左成40幾蚊車...爆好笑
仲要佢D面情係爆好笑...笑到我同呀如屎
之後..行行下..噫..咁似頭先我地行條路GE""
點知真係一樣WO...哈""呀蛋佢勁慶
話..唔係丫MA...又行錯...個樣又超好笑
之後我發現..噫唔係WO..我地應該係金鍾轉車...冇錯WO
如果我地一早搭上環線我地就唔洗浪費錢喇
呀蛋無奈得黎自己都係到笑""哈
終於去到CWB喇...去左總統睇3
搵左勁耐..終於幫呀TIM買左2件3...
之後大家都肚餓喇..出番ABD食車記
果時呀TIM走左...食完車記去左SASA
之後我地一日GE行程就完喇,,,,
|