鍚哂你地""""
2006 年 3 月 5 日 星期日
呀晴又大一歲""要乖呀,,,
今日12點幾就起身..早哇""
2+..訓起到睇電視,,,正呀
三點幾..呀媽打黎叫我抹房...
唉...有排抹屎我,,,""又要拾下野咁"
其實我D 3都未摺好,,,
搞左好耐...成6點先抹好哂...""辛苦屎了"
之後好肚餓....食飯,,,聽日係呀晴GE大日了
又大一歲喇佢..大一歲要乖D呀...唔好再爆粗喇""
唔知聽日我有冇禮物送比你呢..哈
冇GE..我送舊屎比你喇...哈"""