|
補打"""
其實呢幾日都想打番架喇...但係都入唔到黎打
本來唸住叫企鵝幫我貼上去DIARY到""
之後又無喇喇入到喇...
比個QOOZA玩屎喇....[[[
18/ 2
今日又要返中樂...
番到去玩到瘋左...痴左線
個個都淫左囉..係咁比佢地打囉我""
之後放學果時我拎番個"憎"洛去MUSIC ROOM果時
果個屎魚花加埋呀歡佢地2個蝦我拎住野
冇手還拖...係咁係到打我
之後係咁同佢地係到追黎追去
玩到成身出哂大汗囉""
各位我呢幾日GE行為只會去到今日
從星期一開始我會變番正常...唔會再咁淫架喇
不過我唔淫你地你地唔好涯我呀
我識得還拖呢一樣野架WOR!!
你地唔好搞到我又變番淫呀...由其是要同吳歡琪小姐同MM小姐講
今日唔出香港仔番屋企
之後佢地打黎問我出唔出街食野
返到屋企先講玩野呀= =""
之後我食完野+沖埋涼先搵佢地
因為玩到成身出哂汗唔沖唔得
洛到街勁凍囉...我入面仲要係WEAR短杉囉
叫呀蛋拎一件"嬲"比我,,,點知佢拎左件仲薄過我果件GE"嬲"= =
真係比呀蛋佢玩屎...拎件咁GE"嬲"比我
之後傾左好耐...話去YUKI屋企
好野..我今日係第一次上架咋...之前仲見到呀BRA同陳屎囉"'
上到佢屋企..開頭大家都好靜
我之前都講明..2+我地咁靜..一陣一定會玩得好嘈
之後真係比我開口中..係咁係到扔野打"交",,,
同呀歡打到好痛...好攰""
之後去M記同埋7記買埋野...
去霖霖屋企玩...比呀蛋佢地"支"我..辛苦屎了
之後唸唸下...唸住今日做埋個PROJECT佢...
叫左肅珠上黎做...都做好左小小喇""
搞到成7點半就走喇...之後呀蛋同呀如走
我同詩詩..企鵝..呀歡去綠野食野
食完野...又係到通街走...係咁追住呀歡黎打
佢成日都走出馬路...超危險囉..
叫佢行番入黎又唔肯...之後成9點唔玩LU...放佢走
之後我同企鵝...WINGC去左海旁傾計..
傾左好多心事...知左好多野..KAKA""
呢D都係我地3個GE秘密唔可以同其他人講吖""
今日真係好好好好開心...HEHE""
係到補講番STELLA生日快樂...
祝你一年令過一年....HEHE,,,,
|