|
今日假後第一日返學
約左呀蛋同埋MM一齊返學
呀蛋十萬個SOR""我今日遲到要你等咁耐
我聽日買枝珍寶珠比你"倍"罪
我聽日一定唔會遲架喇>3<""
返到學校...好彩冇大檢
返到去班房..比平時多左好多人
大家都知D人返到去做咩喇
不過我今日冇咩抄到
好多都係上堂先抄...KAKA""
週會...佢有D相...D相其中有幾張
個班房好似係2D...((我估架
哈哈...你地呢期2D榮哂喇...KA^^
YUKI畫張畫上左台拎蔣
不過D禮物就...高B左D""
係適合D幼稚園GE小朋友用GE
又有清潔比賽喇
冇咩興趣係今次GE比賽贏
一黎我班房一向好...XX
二黎去到都唔好玩喇...我班D人咁悶
上堂果時成日問MISS...呀SIR拎利是
哈哈...MISS廖仲係到問我做咩唔去佢屋企8年
我O咀...佢又冇比佢屋企地址我
仲話同我扣手指尾話出年一定要我去= =""
無奈無奈無無奈!!!!!!!!!!!!!!!!1
返左學YUKI佢地行洛去
我地就係上面搭車車走
之後先知原來今日YUKI去BUY校DRESS
我都要BUY呀...又唔一早同我講= =""
不過好多謝你地肯聽日再陪我去...THZ>3<""
之後同呀蛋係華富逛惠康..
買左30幾蚊...冇咩錢喇><""
不過D野食好好味...KAKA
呀蛋...聽日應承你唔會遲到架喇我>3<""
|