|
今日返學冇遲到喇..哈哈
不過唔記得左買珍寶珠比呀蛋...SOR,,,聽日買番"""
今日搭車好"羅"...又唔記得帶散紙
又問人借...((果條友唔識""
超樣衰...問佢借左2次架LA...十萬個樣衰"""
返到去大檢...好彩大檢..如果唔係行行下比人叫停...
問我件校"嬲"有冇帶...咁仲樣衰
見到STELLA係咁比謝佬屌
變態...唔LIKE人地帶果隻眼鏡咁都可以咁大聲鬧人
痴線架...CPSS D TEACHER"""
返到去抄基礎...仲末做補充..好彩佢唔留堂姐
ART...MISS係咁成日有D帶有暗串成份
話我地果組...因為我地果組成日都係到傾計...唔做野
咁我地又唸唔到畫咩丫MA...我要坐係到等零感到呀..哈
畫得好樣...唔知畫左D咩...樣衰到爆炸""
YUKI畫得幾令...不過就..唔係幾""老黎""
YUKI第一次主動叫我地洛去食野...我O咀
ENG堂...嘩...悶到屎喇...又唔比人訓教
一訓就比佢叫醒...MM成日都比佢話
好憎佢呀...死仆街..唔比人訓>,<""
MATHS堂...無聊...好悶
地理...係咁啤人...搞到隻眼好痛
MUSIC""...睇咩"米高積信"果條友仔黑人變白人
超樣衰...成個人妖咁...白到成隻鬼咁""
佢D舞蹈仲跳到好....XX咁...睇完都想嘔
放學""先去買DRESS...之後去陪呀蛋去拎眼鏡
睇下睇下同我屋企果副都幾似下
返到屋企證實佢係冇框..我係有...其他GE應該一樣
之後去M記食野...HEA左好耐...
無喇喇同左3條友仔去冒險...係到唔知做咩= =""
送左YUKI走後....我同呀蛋2個去左買"襯衣"((唔知係咁咁叫
之後就屋企喇***
|