|
今日又要番學學喇
聽日就係情人節喇...
又係一個好悶GE情人節...
因為冇情人...哈"""
聽日去CWB...買袋袋
如果聽日去CWB一覺唔覺意比我見到基仔就正爆喇
仲正過自己條仔係身邊...KAKA"""[[[講笑姐
不過見到佢GE機會可以話係....0.000000001___________
發下夢就得...KA***
------------------------------------------------------------
唉...呢件事跟本係一個誤會
點解大家要搞成咁??
我要講GE係你DAIRY已經講清楚
我再冇話可說喇"""
不過我希望你珍惜下我地呢段友誼]]]
|