|
補打"""
1 /1 4
其實琴日都想打日記架但係入唔到黎打日記....今日先入到
今日又返中樂LA...我地成10點先返到去
搭車時...發生左件好驚險GE事我地撞車呀....不過都唔知算唔算係
但係都有幾多人受傷....不過都冇報警....因為唔係傷得唔係好勁
咁話說架車駛到去香港仔舊大街裕記果邊突然之間有架車駛左入黎
咁個C機就急停剎車...咁好大沖力....好多人都中左前去
我都差D飛左出去...好彩呀晴佢頂住左我...好晴整到隻腳
呀朗就整到個肺...有個女人就成個人趺左洛地下
有個男人仲勁...飛左去車門前面...仲趺左隻鞋TIM....哈哈
今日真係好驚險...搞到我有D唔係幾敢搭48TIM
如果今日係平時番學日子...一定傷得好勁
返到學校學搖指....唔識...好難"""""""""
放左學...食冷麵...都幾好食丫
之後去左香港仔....我地上左STELLA屋企
係咁影相....影到唔記得要走....哈
之後去左華富...呀歡呀蛋係到打牶...而有時我同YUKI係到打交
之後走果時...呀如係到打我PAT PAT....我地係咁係到打
跟住我同呀歡去BUY野食...佢地係公園等我地
去到公園珊姐鍾情於果個搖搖板唔行走....哈哈
之後洛X布灣...跟住MM...企鵝都黎埋
珊姐要走...我同STELLA送佢+幫佢地食D野食
之後玩多一陣....我同STELLA...呀如走先...之後就返屋企喇****
|