本小姐祝各位有情人 白色情人節快樂
雖然我就無情人.. 但我都希望有情人會快樂o既
咁各位記得同情人講3個字: 『我愛你』
其實我都想同佢講嫁... 但係....... 我怕講完連普通朋友都無得做..
今日我補完習之後 就去左理工上堂... 上完堂之後我去左返童軍 雖然佢無返... 但係我都返
咁到左夜晚... 我地又去M記傾野 個時我就幫佢祈禱
希望你隻手快o的好番啦...