本小姐發現左 原來今日係個大日子黎嫁 不過對我黎講就唔係 對牙彤黎講就一定係-3-'
何太(牙彤)話 原來今日係何生b-day 咁我係度就祝何太o既 何生Happy b-day
唉.... 今日上英文堂又掉位啦 都唔知牙SiR有無病嫁 時不時就掉位 掉左之後我同何聰錯 玩到痴左線 笑到死死下
仲點係.... 無得同佢錯... 呠...呠...
咁今早吳SiR叫我返7點4喎 咁就叫我背10句長恨歌 我頭9句都勁熟嫁 點知到第10句唔識 搞到我聽日仲要再黎.... 呠...呠...