我今日因要返理大上堂所以遲左返童軍
我1開始返到去仲以為佢無返嫁
好失望.....
後來...~
原來佢有返呀.....
咁之後我就返屋企啦
因為要補習
如果唔係我1定落7仔見佢嫁
咁我個補習miss呢
佢就岩岩去完北海道返黎喎...
咁佢就送左條北海道限定的紫色Hello Kitty手機繩俾我
好靚嫁
因為時間關係我己經照左張靚相係大家睇啦....
靚相如下...

↑
北海道限定的紫色Hello Kitty手機繩,10週年特別版,的的確確是made in Japan~
咁今晚8點30分就係熄燈1小時
大家記得熄呀....
俾個宣傳單張大家睇下啦...

←廣告片(香港版)
←廣告片(外國版)
多謝大家欣賞.....
哈....
|