今日明明好好天嫁 無啦啦 落大大雨.... 好在我非非黎摺我姐 所以我叫佢幫我囉遮
咁今日頭2堂 就係Eng 我就覺得無咩特別 不過我發現呢 唔知點解呢 次次牙SiR叫我派簿喎 咁次次佢本簿都係我度 仲要叫我派 牙SiR仲話要派去個位度 個時我......
咁午膳小息個時 咁我帶左相機喎 咁咪係咁係度照啦 相... 如下... 但有人唔想我放出黎 但係算啦...