2E好勁勁呀....... 經過吳SiR o既壓迫之後..... 我地終於有個比賽贏啦....
哈哈.... 我地仲要係大勝Tim!!!!! 我地囉317分 係咪好勁勁呢?
我地贏左之後 我地第1句講o既竟然係.... 好野... 唔洗背前赤壁虎啦!!!! 因為吳SiR話呢..... 我地輸左 比賽個o的就要背4段 無比賽個o的就要背3段..... 話咩野 有福同享,,有禍同當喎
不過我都係覺得我地玩好勁勁呀.....