本小姐今日中文默書囉1百分呀
重點係...
我無出cat呀.....
哈....
我好自豪tim...
咁今日喎
頭2堂就係英文喎
勁hill囉...
點解?
因為我又同佢錯
不過錯左1會兒
牙SiR掉走左佢
話:『我廢事你地2個又傾計呀!!James你去後面錯!!』
就咁就掉走左佢.....
呠....呠....
到左放學個時
我岩岩上完音樂堂
上番課室個時
就諗住囉袋袋走人..
係我行緊番課室o既時候,,
我見到佢囉住個水筒..
咁我就撥我後腳..
岩岩踢中佢個筒..
佢望住我
我扮唔知情
走左...
咁我囉完袋袋之後...
諗住去搵彤彤1齊走
點知....
佢無返學..
呠...呠...
|