今日好慘慘呀...
咁早上我無交Eng WB啦
咁我之後交番
佢都話我欠...
唉...
咁就俾人屈9左我欠交啦
咁午膳個小息
我要共創成長路喎
我本來諗住好好玩嫁
點知悶到死.....
仲要無得睇佢打波tim
唉...
就咁就曬左個小息啦
咁之後就係英文堂
因為科長話我欠WB
搞到牙sir叫我抄p.24-30
勁痴線...
抄到我痴左線
咁我抄完之後
就岩岩放學喎
咁J Wong叫我去搵佢喎
唔知咩事
咁我咪去搵佢啦
原來佢話幫佢改工作紙
俾2張綠紙喎
咁我緊係做啦
我E嫁o既唯一目標就係加分...
加到操行囉【B】
其實講真都唔係唯一目標
第2個目標就係班名次走前5-6位
我中一個時都得
希望今年都得啦
第3個目標就係
希望.....
同佢....
哈....
唔明就算....
呵...
明個o的就笑下算啦...
唔好周街講呀!!!!
|