本小姐覺得今日對我無咩特別事好講
因為今日無English 堂
但係最特別都係.....
【不過唔關我事】
今日喎
某人同某人面對面傾計啦←唔想講名呀,,想知問我啦
特然之間
有個排球係某人後面飛過黎
打中左某人隻左眼
我見到都覺得痛痛....=3=
咁佢平時都好忍得嫁..
不過今次可能真係太痛痛啦...
所以佢哭左出黎....
但係都唔係哭得好勁
如果係我俾波打中
我仲唔哭到豬頭咁咩...... -v-
唔知佢仲有無事呢?
咁lunch time之後係P.E喎
咁我平時都係上堂個時先換33嫁
點知今日Miss話10秒鐘入去放低o的野就出番黎
我同牙晴聽到都哇左1聲
就跑左入去換33.....
最後...
得我換得最慢慢=3=
咁之後去跑圈圈
咁跑完之後做熱身...
做完之後
Miss話今日教體操喎...
點知
原來Miss所謂o既體操就係....
拱橋,,打關豆同1樣唔知咩野名
總之全部都勁簡單
好啦
今日就講住咁多先...
聽日再講啦...-v-
|