星期一至五得可以早上用電腦
7am點用到4點pm
都幾多下>w<..
星期六日呢先可以夜晚用電腦
得7點pm用到11點pm
少早上幾多=________________=
我發覺有時上網放佐個blog會比人拎佐我d相==凸
所以依加整到唔可以按滑鼠右按>w<..yaya
之後會dele相溥d相
貼係呢度
好啦..完成
-----------------------------------------------------------------
我估我會考唔會好分=3=
因為呢我日日都掛住打機啦
最大問題係我唔知點解我拎住本書呢會諗其他野
拎住成1個鐘只係溫得1分鐘d野= =凸
有冇人幫下我解決呢種事=3=
最奇怪事係我5-6點開始一定會頭痛同頭暈
沖完涼先會冇事...勁o咀
打完
|