【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 17
累積人氣: 6637
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


2008-03-02 分類: 未分類

考完試

可以輕鬆下

番多2個星期就放假啦

之後就等4月就會考

驚驚

我真係有d野好唔明

點解有d人個樣可以咁成熟

而我呢←細路仔一名= =

好想自己個樣成熟d

但性格我唔想變

性格細細路路都唔錯

太大人比人有種壓迫感同有d難相處感覺

所以唔like大個了

哎..唔知我出到去社會第一份工係咩呢= =

到5月幾就要發生啦

我地成日都話《會考見真張》

諗起都想笑

差唔到我d~fd都係咁講

我問佢你今次考成點

佢地話︰會考見真張>w<勁搞笑

好念中一的生活

如果時間可以回反去就好啦

我一定要好好讀書

我小1時次次有80分以上= =

次次拎反起小一時成績表都好妒忌>w<....

自從我小四時反佐成年大陸之後

成績就追唔上

嗨..講起都心酸= =(似唔似丫婆d口言^^)

算啦..早d訓聽日反學

-完-