今日學都冇番喔
成日係home睇tv
悶到死
之後就有個fd打電話黎啦
話係唔係真係同我條女分手
甘我咪話係
之後佢話:唔係我飛佢係佢飛我
甘咪比佢飛
唔係我飛佢就係佢飛我嫁啦
所以冇咩所謂
但我真係唔明囉
完完全全係佢唔信得過我
話我成日媾女
玩game唔係男就係女嫁啦
甘都要嬲就真係冇法
仲有雖然我成日拎我班fd黎激佢
但我都只係想佢關心我多d姐
呢d都唔得........
最大問題係佢拖住3條仔話我去媾女喎
真係o咀呢....
原來話人者是
仲話要搵人打我
真係橫行霸道囉
不過我都估到有呢d事發生
我都估到佢同我講野句句唔係真
我反而對佢講真話
明知係甘都係要做-3-好傻呢...........
不過冇理由係佢飛仲要搵人打我= =
好唔明..我飛佢佢先打我姐...好唔明...
算..一識佢就預左有1日比佢搵人打我
認命@@
雖然我預左有呢1日
但我都好唔開心
bec我同地拍左幾個星期
少少感覺都有0既
好..依加努力讀書算
遲下自己搵到錢去外國讀書
唔再番黎香港
|