【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 8
累積人氣: 6628
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


2008-08-10 分類: 未分類

個blog好番啦

好想打日記時又打唔到

幾衰=3=

好想記低放榜果日

----------------------------------------------------

其實果日我係一d都唔緊張

因為我一早知道成績唔係幾好啦

所以好正常反到學校

(我頭髮好長喎=3=)

反到去就發現d野

我比fd昆左著校服=_____________________=

咁我就用正常心情去拎會考成績啦

之後正常去哄人叫佢地唔好唔開心啦= =

我d~fd個個都好後悔拎到呢個成績

個個都好唔開心

但我就比左句金句佢地啦

聽住啦..好野黎..kaka

《開心又係咁過.唔開心又係咁過..做咩要咁傷心呢??》

呢句正唔正呢=3=

好多人都比呢句哄到..kaka

之後呢我就同fd去左機鋪打機啦

打打下我fd個姑姐叫佢去飲茶

佢就叫我地陪佢去

佢姑姐仲叫左個對一d課程專業o既人黎幫

佢真係幫左我地唔少

之後我地就去左ive報名

報完名話去唱k

用左90蚊唱2-3個鐘

可以任飲任食

幾正嫁

我發覺得我唱歌都ok=3=v

咁我地係就咁唱啦

勁開心

但我唱到就走時

大約最後半個鐘啦

唔知 點解覺得好唔開心

心仲有d痛

想喊

我feel到我fd都係唔開心

但係度扮開心

果時半個鐘我好靜

係度聽佢地唱

之後就一齊反home了

其他野唔記得左.

過左4日=_____________________________=