個blog好番啦
好想打日記時又打唔到
幾衰=3=
好想記低放榜果日
----------------------------------------------------
其實果日我係一d都唔緊張
因為我一早知道成績唔係幾好啦
所以好正常反到學校
(我頭髮好長喎=3=)
反到去就發現d野
我比fd昆左著校服=_____________________=
咁我就用正常心情去拎會考成績啦
之後正常去哄人叫佢地唔好唔開心啦= =
我d~fd個個都好後悔拎到呢個成績
個個都好唔開心
但我就比左句金句佢地啦
聽住啦..好野黎..kaka
《開心又係咁過.唔開心又係咁過..做咩要咁傷心呢??》
呢句正唔正呢=3=
好多人都比呢句哄到..kaka
之後呢我就同fd去左機鋪打機啦
打打下我fd個姑姐叫佢去飲茶
佢就叫我地陪佢去
佢姑姐仲叫左個對一d課程專業o既人黎幫
佢真係幫左我地唔少
之後我地就去左ive報名
報完名話去唱k
用左90蚊唱2-3個鐘
可以任飲任食
幾正嫁
我發覺得我唱歌都ok=3=v
咁我地係就咁唱啦
勁開心
但我唱到就走時
大約最後半個鐘啦
唔知 點解覺得好唔開心
心仲有d痛
想喊
我feel到我fd都係唔開心
但係度扮開心
果時半個鐘我好靜
係度聽佢地唱
之後就一齊反home了
其他野唔記得左.
過左4日=_____________________________=
|