【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 6
累積人氣: 6626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


2008-08-23 分類: 未分類

今日第1日番工

但有少少傷風咁番啦

本黎就係冇雨

但我一去到尖沙咀啦

凸然洛雨

差10分鐘遲到

為有淋住雨咁反美麗華

淋左一陣係冇事0既

反到去就清潔地方啦

之後就拎反d要用工具入我地做野個埸

一入到去

勁凍- -

個冷氣開到大一大

因為我係整月餅/包裝/上貨等工作

所以一定要個埸凍到似個雪櫃咁

我就緊係係果度凍到感冒

咁我就成日冇講過野

又凍又喉嚨痛

真係好難頂

雖然呢果度冇咩野做

但我企到腳都痛=3=

可以第一日少野做

到到放工時感冒仲嚴重左喎=________=

係咁流鼻水..少少頭暈..喉嚨痛..腳痛=3=

真係好辛苦

最辛苦就係由星期一做到星期日冇得放假

咁我咪冇哂自由=3=

不過呢人工就算唔錯

我計嫁啦

我做26日

有9100蚊

都幾多下..kaka..

反到home問左我媽拎錢買對波鞋

依加呢對唔可以企得耐.

不過呢依加病得好辛苦=3=

我怕訓唔著...................