哈哈..知唔知依加幾點呢
深夜4點幾啦=3=
我成2日4-5點先訓= =
搞到隻眼依加有少少腫腫地.....
嗨...都唔知有咩打
日日都係咁過
悶到我就死
想搵人陪都冇=__________________=
可可可憐的我
我咁夜都唔訓???(設問 哈哈^^)
因為老豆同老媽子反左第陸2人世界
所以我就自由啦= =
想點就點
不過呢
我不嬲都想點就點
不嬲咁自由=3=
好啦..眼訓
玩多陣99豬 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz