唔知有冇事呢>w<...
好驚
我星期六啦
咁就陪左我之前條女去蝴蝶彎bbq
原本果日好q熱
係成年最熱1日
咁呢我就著左雙拖鞋
一條牛仔
帶左條褲去換
去到就冇咩野做
全部部人都唔識得
得識我之前條女
我就只有跟住佢啦
佢個fd就係咁問我d野=3=
又話我之前條女係唔係鐘意我(佢地唔知我之前條女同我拍過拖)
又問我係唔係鐘意佢
咩都問問問
我又有..cool住..ka
最慘事係佢地買飲野係唔夠
可以講係勁少
但食物呢
多到咩咁
仲要拎反home慢慢食2日= =
我就為有自己去7仔買野飲
反到去就開始暈暈地= =
真係太熱啦
熱到暈..kaka..
之後就5點幾就早走左
反到home
恐佈野出現啦
我頭頂冇啦啦生左d粒粒出黎
唔知係唔係皮膚唔受得熱
定係其他原因
依加好驚長時間d粒粒都係度=3=
過左3日.
少左d..
不過都好驚>w<..
因為我平時好少出
接近差唔多冇咩出
希望少d野
依加仲煩緊d野
我搵唔到工>w<......................
-完-
|