| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
| 2008-07-04 |
分類: 未分類 |
琴日謝師宴
我就唔知點解好早起左身
6點半就起左
就去左玩電腦
玩到11點就去洗頭沖涼啦
之後就吹頭g頭
整完就同fd去食野
去左哈狄c食
但我唔食果d野= =
為有食1隻咁大把
用左30蚊..幾貴
食完呢就行下啦
我fd就話我件衫有d問題- -
我就去左g2000睇下
之後就買左件西裝衫
用左350蚊.....
g2000真係貴
不過我西褸同褲仲貴
過千=3=
買完就去左機鋪
成班西裝友去機鋪=3=
之後就去左睇戲《殺神特攻》
都幾好笑o既
勁多fuck= =
睇就就夠鐘
仲好似遲到=3=
我地仲要唔識路
係咁亂行
去到就去搵位坐
個個人都扮都勁令仔/女
之後就到抽獎果d啦
我地就成班人又去左機鋪打機= =
到第2轉抽獎先反
不過我好好運
一反到去佢叫我名= =
我抽中100蚊=3=
但我果日用左500幾蚊
補唔反>w<.....
到11點左右就走啦
之後再去機鋪
去完就去左食野反home訓了
-完-
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 245 | »
|