呢排好唔開心呀
條女又唔知咩事唔理我嗱
我性格又要賤
佢唔理我呢..我都會唔理佢..哈哈哈
我都想改下...但係難難難
而覺得再同條女感情咁差
遲早會散
不過我又覺得唔係我錯哂
其實我又唔係話唔搵佢
係我搵唔到佢= 口 =
佢成日都唔得行
我打電話比佢
一係就唔聽我電話..一係就唔比傾電話..一係就唔得行
我根本唔知幾時可以搵到佢..所以為有佢搵我算
但佢係好唔明早事理= =
要人開到口先肯搵人
勁唔識拍拖..又話拍左30幾次..一定昆我
好膽心呢個聖誕同唔到佢過
因為我地依加冷戰緊>w<....
期待佢快d~大個女啦
我會就就就佢^^v
|