好多日冇打blog
打番先
國慶果日我fd係奧洲番左黎香港@@
我地就約左星期六去玩
我就早上去左將軍奧陪女先
陪到5點走
但我約左fd係7點
搞到我自己1個人無目的咁亂行
行左1個鐘
勁悶囉.............
之後又話要等邊個邊個又企多1粒鐘
勁累
齊人就去買(飛)睇戲啦→畫皮
買左9點半埸
所以我地去食野先
咁就8個人叫左6個餸啦
用左480蚊
ok平下
我就飲酒飲到面都紅哂=3=
佢地係咁話我醉= =
我不知幾清醒..哈哈
食完就去睇啦
原來畫皮唔係恐怖片
係愛情片= =
真係心淡
其他時間都係番學同星期六去搵女啦
冇咩特別
我只係番4日學
都幾開心下
到今日事啦@@
我今日一早就起左身食野啦
之後就睇dvd啦
睇完就去左跑步
跑都腳都痛
仲有我今日又同左條女分手=3=
又要再搵我第19號愛人
因為佢半年前條仔搵番佢
佢就今日約左佢出去見面
我知道左緊係唔開心啦= =
前1日就狂亂諗野
諗到今日就決定講分手
不過佢就冇認到我sms
我為有當佢密認左=________________=
不過都好啦
佢有個咁愛佢人.半年咁耐都搵番佢
唔錯的男人-3-
我發覺自己1~d野...
我如果拍拖呢
就會有勁多女出現
但我冇拍拖時
一個都冇= =
成3年都係咁=3=勁慘呀
我依加就係冇指拖時間
d女一定走哂>w<
|