今日7點半起身
之後就去j頭啦
點知頭髮太多j唔起
為有去洗番個頭= =
搞到我8點2先出門
但我要8點半去到
為有飛的啦..
用左35蚊
之後去到就唔知點去課室
仲以為我遲到時
就有個老師黎左
話9點半先上課
張野昆你..
但鬼叫你星期六唔反學咩
依加連自己幾時上堂上咩堂同咩班都唔知
之後佢就叫我去搵我班主任..我係m組@@
去搵佢但佢又唔係度
為有等1個鐘先去=3=可憐
之後搵到佢啦
佢比左好多野我
仲話:m組今日唔洗反學=____________=
我真係o咀
做咩星期六唔番學呢..依加哂左35蚊車錢=3=
之後拎完野就去左剪頭髮啦
本人就去開荃灣果間
但今日冇開
又哂左4蚊...
之後就反去葵芳再搵啦
用左2個半
搵左屎但1間
我剪左400蚊= =
貴到你....
之後就叫我fd同我食野啦
佢話冇錢..
我又要請佢..加咪自己用左50幾錢食野
之後去食d小食
又用左10幾蚊
食野時我fd叫我今日接佢放學啦
我就3點坐車車去將軍o啦
4點幾就到左
之後想偷偷地入佢學校= =
但入唔到..哈哈
為有等佢地出黎
之後佢就叫我錫1個女仔= =
我見到佢樣就冇哂做人feel
仲要我錫佢..
我緊係度頭走啦
之後就同佢地行街買野食野
5點幾就去左食糖水
我冇食到
因為冇乜錢
佢地仲要我請..
請左1個冇錢人20雞
之後就去左萬o買野啦
買左洗面奶同去豆豆d野啦
用左 大約200左右
到6點就反home了
我又入左100蚊八通
今日共用左8xx蚊
今日都用得多
用哂我成個月d錢錢=3=
依加冇錢食午餐
為有去禁錢..............
今日大兇日子..哈哈
|