呢幾排個blog又hand左
我成日都係佢hand時先想打
好奇呢..kakaka
呢排都搞左好多野
1次拖左幾拖幾女
係唔係睇我樣唔會覺得我係呢d人呢..kaka
之後就散哂咁多條女
依加得番1條
我仲同佢玩左隻game
話佢2個月內整唔整到自己會更令女=3=
同我玩一定係傻= =
邊有人會玩呢d~game..哈哈
之後就同佢訂左個諾言
話如果我同佢拍左4年
佢仲對我有feel就會結婚=_______________=
不過我賭冇可能有...
可以佢做唔到我要求咁
我要求係咁:要斯文..唔煙唔酒..要陪到我..我講真人果隻.仲有樣我覺得ok就得..
不過佢好似唔係幾做到
所以先覺得唔會有4年
我今日有d唔開心
但又唔想打出黎=3=
唔開心
唔開心
唔開心
嘩..呢掛早上勁q悶喎
成日一起身就開電腦睇籃球火啦
睇到12點就上去勁舞玩啦
日日都係咁..真係好好好q悶喎
不過我呢排都忙住做一樣野
就係減肥肥同除倉倉
我真係好想上次事冇發生
唔係果件事我一定唔會有倉倉
依加要努力除除除
所以啦就成日運動同狂飲水啦
搞到我成日要去洗手間
仲要早上6點勁想去
搞到我起左身又訓唔反= =
好衰好衰喎=3=
我就反學啦
9月27開學
9月30就正式反
好緊張^^
其他野諗到唔啦
就咁啦=3=
|