【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 21
累積人氣: 6664
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


2007-10-31 分類: 未分類

起身好累

反到學校今日唔洗排隊

之後就直接上去班房啦

上到去就溫下書抄下書咁啦

咁就1個班會任節

第一堂就係econ

我都好似平時咁一邊溫中史一邊聽econ

今日教果d都幾易下

計下數就完

之後就上反班房溫書等上堂

英文就係作文啦

但都我係聽唔明老師up乜

第3堂就中史小測

我冇溫到果課呀

我估都係...

差差差差嫁啦

測完講佐小小野就打鐘啦

尾尾堂就數學

我依加先發覺老師前日開始教果d野先拎我有興奮感覺>w<

因為我不嬲都鐘意數學

但中3起就冇果隻feel

今日先有反....

放學就老師叫我地唔好去補課住啦

話我地間學校要同呢區班差老vs籃球啦

咁老師怕冇人去睇會好u佢地

所以叫佐我班全部人唔好去補課留低睇啦

咁我地緊係死都話好啦

但..但...又怕老師scold我喎

又因為今日econ有小小小測啦

所以就去佐一陣啦

好快測完就走得

之後就睇下半埸比賽啦

果d人好勁

搞到我想去打咪

但我..唔識...

睇完就反home了

反到去就食野啦

食就沖完涼就用電腦了

-完-