起身好累
反到學校今日唔洗排隊
之後就直接上去班房啦
上到去就溫下書抄下書咁啦
咁就1個班會任節
第一堂就係econ
我都好似平時咁一邊溫中史一邊聽econ
今日教果d都幾易下
計下數就完
之後就上反班房溫書等上堂
英文就係作文啦
但都我係聽唔明老師up乜
第3堂就中史小測
我冇溫到果課呀
我估都係...
差差差差嫁啦
測完講佐小小野就打鐘啦
尾尾堂就數學
我依加先發覺老師前日開始教果d野先拎我有興奮感覺>w<
因為我不嬲都鐘意數學
但中3起就冇果隻feel
今日先有反....
放學就老師叫我地唔好去補課住啦
話我地間學校要同呢區班差老vs籃球啦
咁老師怕冇人去睇會好u佢地
所以叫佐我班全部人唔好去補課留低睇啦
咁我地緊係死都話好啦
但..但...又怕老師scold我喎
又因為今日econ有小小小測啦
所以就去佐一陣啦
好快測完就走得
之後就睇下半埸比賽啦
果d人好勁
搞到我想去打咪
但我..唔識...
睇完就反home了
反到去就食野啦
食就沖完涼就用電腦了
-完-
|