【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 39
累積人氣: 6682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


2007-10-25 分類: 未分類

今日6點半就起佐身

開佐電腦睇佐d野

之後7點半換衫反學校

反到學校等佐好耐啦

影咪相都未出得發

等到9點先出發

之後就坐佐好耐車啦

去到大o門就忙住開爐

但開佐好耐都未開到

開完就食佐唔係幾多野就周圍玩人啦

玩玩下又去佐燒多次

今次我地用佐2分鐘燒佐6隻雞翼

外表就好正

但內里就唔熟

之後就唔食啦

食蜜糖面包..勁多蜜糖

原來好好味嫁>w<

之後就玩集團活動啦

都幾悶下

之後就去放風箏啦

放到勁高

放都冇線放@@

之後就收線啦

收佐勁耐

玩到悶就去玩數字球

玩玩下好累

係草地訓佐陣

好正

咁訓緊時有d女仔就訓係我肚度啦

叫佢都唔走..

之後比人係咁影相..

不過呢..ka..係我整班網嫁.

我唔怕比佢地影

到時dele哂佢..

到4點島就反學校啦

之後我就反home訓99啦

勁累呀

訓到6點幾就起身食m記

之後沖涼打機了

-完-