| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 15 日 星期一  |
| 2007-10-15 |
分類: 未分類 |
今日好眼訓
我刷牙時仲衰
唔少心將d牙膏彈又入眼
搞到隻眼紅到爆呀
好似馬騮parpar=口=
反到學校就睇升祺
升完就上去聽周會啦
今次主提係講3合會同性問題啦
個反黑果個男人幾形仔
到講性就勁搞笑
個女警長一邊講性一邊講笑
搞到成班人好輕鬆啦
好似唔係講緊d敏感問題咁
好快就過
之後就上econ堂
又係得好少時間上
我又係自己係度自修啦
但落堂時比老師scold喎
佢話我依加好把閉啦
唔洗聽書啦
我聽到就真係唔理佢啦
咪比佢罵幾下囉
不過真係好認同佢好..廢
我睇我fd去補課筆記好過
第2堂就電腦啦
今日好似過得好快咁
做下工作紙.講佐一陣書就完佐
開心的時間真係快
第3堂就數學
我今次測驗好屎呀
錯佐d勁白痴問題
搞到扣佐12分
本黎最少76分依加得64分.......
真係好on9=口=
lunch就係度係咁玩肥翁啦
係咁叫凌凌
講咩最後果個字都加個凌字
搞到佢.........
唔識講..算
反到去就又係一班人圍住傾計
最尾堂就係中文啦
今日又係鈴聽呀
好似日日都要做咁
好辛苦
放學就補數學啦
但老師又係度up廢話
咩都講就係得唔講數
真係服哂佢
放完學就培fd去電腦室入服務時數
入完就一齊去林士得傾計啦
真係覺得同fd一齊好過同home人
反到home就睇電視啦
之後就溫習中史
溫到8點半就冇溫
因為我隻眼又紅又痛
沖完涼就打機了
-完-
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 245 | »
|