今日起身就溫佐陣書
之後就係度吹風箏
吹到我好冷=.=
反到學校就睇反2000年度到2006年度d舊生記事簿啦
不過慘佐d係黑白色
第一堂就econ
我都係自修啦
成堂拎住張溫習紙係咁溫
老師就成堂係度講下笑up下廢話咁啦
第2堂就英文test
我...都係唔識嫁啦
到中史測驗啦
一開始覺得幾易
但之後就要開始我嘅吹水生涯...
測完就挀反上次測驗啦
我本黎覺得一定係好低分
但我估唔到合格呀..哈哈哈
lunch就唔再去津咪食啦
食到厭
去佐佢左邊果間食
食完我地好衰
我地就行反去津咪
老闆就好似平時咁拉我地入去啦
咁我地就話:我地食佐啦波
老闆就面都紅哂=口=
反到school時就成班人團住1個fd手提係度睇啦..
睇咩野...就...自己估啦..ka..
到數學堂我就要急住咁溫econ
我唔知今日要測
放學就測
搞到我成堂數學堂冇上
係咁溫溫溫
希望唔好唔合格啦
補完econ測完就反home了
之後就溫tt啦
聽日又要測>w<...
日日都要測好慘......
7點幾老豆就反歸啦
話我咩野又咩野
我就講反佢啦
佢就發皮4話我唔岩
我就真係彩佢都傻
係度扮聽唔到係咁溫書啦
之後就食野玩電腦了
-完-
|