【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 28
累積人氣: 6671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


2007-10-17 分類: 未分類

今日起身就溫佐陣書

之後就係度吹風箏

吹到我好冷=.=

反到學校就睇反2000年度到2006年度d舊生記事簿啦

不過慘佐d係黑白色

第一堂就econ

我都係自修啦

成堂拎住張溫習紙係咁溫

老師就成堂係度講下笑up下廢話咁啦

第2堂就英文test

我...都係唔識嫁啦

到中史測驗啦

一開始覺得幾易

但之後就要開始我嘅吹水生涯...

測完就挀反上次測驗啦

我本黎覺得一定係好低分

但我估唔到合格呀..哈哈哈

lunch就唔再去津咪食啦

食到厭

去佐佢左邊果間食

食完我地好衰

我地就行反去津咪

老闆就好似平時咁拉我地入去啦

咁我地就話:我地食佐啦波

老闆就面都紅哂=口=

反到school時就成班人團住1個fd手提係度睇啦..

睇咩野...就...自己估啦..ka..

到數學堂我就要急住咁溫econ

我唔知今日要測

放學就測

搞到我成堂數學堂冇上

係咁溫溫溫

希望唔好唔合格啦

補完econ測完就反home了

之後就溫tt啦

聽日又要測>w<...

日日都要測好慘......

7點幾老豆就反歸啦

話我咩野又咩野

我就講反佢啦

佢就發皮4話我唔岩

我就真係彩佢都傻

係度扮聽唔到係咁溫書啦

之後就食野玩電腦了

-完-