【丫業~日記】
Yip_0206
暱稱: Yip_0206
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係咁呢!!!
唉...沒有方向了!!!
呵呵
唉,,,,,
可以嗎?
文章分類
全部 (245)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 245
留言總數: 578
今日人氣: 34
累積人氣: 6677
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22 分類: 未分類

今日好凍呀

我又唔知醒

因為放佐3日假

日日都4-5點先訓

搞到我生態唔平行

睇怕今日都要早d訓啦

反到學校就上econ啦

今日挀卷呀

分數差到咩咁

7課得英同econ最差.....

落堂就去佐圖書館啦

之後就上電腦堂

我又帶錯書啦

比老師記佐名

到數學堂啦

我要考反好個之前果個好成績呀

我唔要最好似依加咁6字頭5字頭

我要拎反7.8.9字頭>w<..

所以我好努力

之後就lunck啦

食完就反學校睇足球比賽啦

但見到d低方d人玩到好on9..

個個唔識玩係度扮哂野喎

真係哂time

睇佐一陣冇睇去佐圖書館睇下書啦

到尾堂中文啦

今日rend~test呀

但我覺得自己做得幾好

但我好怕好似之前咁

覺得自己好就差..覺得差就好=口=

真係驚驚

之後就去補數學啦

但老師冇黎

好似話係咁爆石

又話開會

都唔知邊個先係

咁就同fd一方反home啦

反到home就開始做中史功課

做完就溫中史

星期3又test啦..

好辛苦.....

到9點就開電腦了

-完-