好彩佢冇嬲
今日用新書包單臂
但我第一次用好唔自然
反到學校升完祺就上禮堂啦
之後又係聽學生會介紹佢地d野啦
發覺年年學生會d野個個差唔多
都係用樣整果d活動同褔利
太悶了
我仲諗住放棄投票
之後第一堂就econ啦
比老師scold呀...
話我做功課唔好
我fd就叫我抄答案
唔好再比佢煩
我econ要拎到好成績
努力努力
第2堂就電腦啦
電腦堂係最快完又冇咩野做一堂
之後就數學堂啦
今日我又比老師scold
話我唔好同人傾計
但老師又暗串佐我個fd啦
佢話:我唔提心你啦(講我fd冇得教)..我提心佢昨(講我..得就努力)
佢分明暗串緊佢
搞到我fd唔再同我上堂傾計
因為佢比老師咁講講佐3次.....
食野就冇咩啦
食野最悶.........
反到school就傾計傾計
到尾堂就中文啦
挀中文test
我......唔想提
差少少就......
不過老師話都ok啦
之後就去補數學啦
今日教d野好容易
好易入腦
我要努力努力
之後就同fd一齊反home啦
反到去做中文
有成3份中文功課要做
做佐好耐
做完就岩岩好食飯
食完就做英文功課啦
又做到好耐
今日完全冇time溫書
做完就到我打機了
之後就打blog
-完-
|