♥♥♥♥♥
後日T&T 同 History 測驗 -.- 頂***
尋晚跟人sms到12點幾; sd到訓左`
之前都吾會呢個時間眼訓..
或者以家真係累到傻t^t;;....
每次到中文堂.. 就等於自己自修一樣:D
每次都用黎有功課就做功課; 溫書既溫書xd
英文堂; 又係好hea咁過` 俾ex我地做!
又等於吹水.. hea住咁過*
放學後學生會選舉; 好快就完!
上返課室` 係咁吹水.. 時間過得很好`
★12-10-09
PE; 考試` {摟}球. 14/25
玩玩下又0k喎 :D
英文派卷. fail ~_~ 冇得吾預左xd
只希望吾太過低低低分 -.-
放學; 冇野留 ^_^ 不過留係度溫書..
但都溫吾入腦.. 掛住hea` 行黎行去 -3-
最後5點多自己閃人*
有時候; 很喜歡自己一個' 但自己一個好易亂諗野 t^t |