♥♥♥♥♥
無乜點溫就去考世史; 比預期中無咁難. 我寫到野但衰吾夠時間t^t.. 只怪初初以為後面果d會吾識做.. 就慢慢hea住做! 點知我識做嫁 /__\
明天最後一科; PA* 考試就完畢* happy ^0^
先苦後甜 :D
Helloween Night;
十一點幾同WCL食魚米家. 每次同你食野. 都中意去魚米家到食:D 順便還書俾你.
一點返去補PA` 兩點九完! 同emily+leungkit 行街街` haha' 又買左hello kitty 野>_< 跟住返去訓教.
23*
其他學校去旅行. 玩` 我地就考試lo-.- 尋晚比預期中溫得快. 溫得少! 考旅遊* 整體都0k既. 應該合格掛 a_a
驚訝!!
20*
生日快樂; ^_^ 過得開心 is ok ..
8:15-10:15 英文測驗` 用平時練習當小測? ~_~ 吾識做. 更加寫吾到野上去. 有都係亂吹!
10:15-12:00 會計補課` 做CE 練習.. 做左好多次-.-
補完同cheungmanlok食晏` 再陪佢等到一點多返學校. 跟住我漫無目的行商場 買野~_~ 本來諗住自己一個出去行街街.. 但又無左回事.. 真係想試下自己行街:D