♥♥♥♥♥
放學補埋課; 5點前走! 六點幾去食m記. 七點多到將中會所` 開頭真係練舞. 但跟住d歌有所改變.. 就無跳. 係度玩{耍盲雞+ 玩{大膽} ! 玩到好熱 !!... 9點到就走` 梁傑請我n emily 食雪糕 >_< 再行番去`
聽日仲要會計test -_- 越來越hea`
隔離D班d人真係好頂忍~_~ 講d野令我笑左2大次 -0- 早會+ 週會`
明天繼續練 a_a''
----------
11-27 ; 星期五; 終於照常放四點 >_< 回家換好衫. book左將中` 5:00 - 7:30 練舞 ^_^ 努力!
11-28 ; 星期六; 三點多到銅鑼灣搵家曈n丘丘` 過時代廣場. 有目的而行 :D 同d可愛公仔影相>_< 幾米. 感受下文化xd
晚上番黎搵媽食晚飯, 臨回到家, 見到屎.惠珍and 菲菲 >3<'
天氣凍左.. 係時候冬眠 =) 冬到咩街都吾想出 >_< 又懶!
今日去左圖書館借書; 真係好憎借書.. d書多到 ~_~... 又難搵喎 ../_\ 跟住去左行街.. 有心頭好, 下星期再黎買?!
有時候, 有時候.. 我的確很掛念你! 只是懷念, 不是執著! =) right !