Yuiyuyu
暱稱: Yuiyu*>3
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
★25.4.10
★24-2-10
★19-1-10
★18-1-10
★16-1-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


★26-12-09 分類: 未分類

留在家中. 抖抖!
訓醒玩電腦食野再訓教
一放假就懶到食晏都吾願落街.

剪完頭髮. 點解d人會問我受咩刺激-.-
想轉下新形象嘛
.....

Dec 25

Merry Christmas'

梁傑打黎仲訓緊.
一點幾去搵佢地. 搭車入清水灣燒bb
十四條友? 分開兩邊燒.
野食吾夠. 野飲同炭就多` 陰公!
燒到咁上下. 玩遊戲.. 輸了
八點到出番tko.
上alan家打牌..正
真係好耐冇打. 成日話我爛賭 -3-

Dec 24

平安夜快樂'

食晏已經遇到不平安既事~_~

去左電髮. 坐左5個鐘.
累+悶.. t^t
ah婆黎到俾聖誕卡我
整完頭髮. 真係短左好多 /_\ 有少少upset.

七點多搵丘丘.家曈.呀麗出旺角.
行朗豪坊. 再搵譚仔間野食.
要問警察叔叔先搵到 =]
見到子媚. 家曈怕羞xd
十點幾到尖咀.. 好多人-v-
撞到春美囉 :D  真係勁有緣. 哈哈`
圍個圈玩啤牌. 個陣吾夠人強大. 我地好弱.
到十二點嗌左幾下就已經聖誕
玩多陣啤牌等d人散下. 再影下相就行番出去`
兜左個大圈. 幾經辛苦先搵到個mtr
 



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


★23-12-09 分類: 未分類

♥♥♥♥♥

會計補課全人類吾洗補. :D
吾洗咁早起身 -v-

臨放聖誕假前. 的確好想搵野做!
但當一到聖誕假. 就冇左件事. 吾想搵了.
都係玩埋呢年, 驚到時冇時間玩 t^t
或者到時各有各玩. 好難有機會大家聚埋一齊/_\

22-12-09

早上返去測中文-.- 勁hea咁做.
再番班房對卷. 我對個分數已經無哂感覺了.
雄哥請食朱古力=)

食埋晏返去訓晏教xd 其實吾係好訓到!
俾兩個電話. 兩個sms 震醒`
原來聽日吾洗返會計補課. ~_~
早d講.. 吾係可以去搞搞個頭 /_\
果時已經四點幾 , 哂左一日 -,-

晚上同媽落街食飯‥
我一定要買多對鞋先滿足 -3-



2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


★20-12-09 分類: 未分類

♥♥♥♥♥

訓到一點, 起身食野`
睇{撲克王}..
四點幾出去搵媽媽過太子行街`
差d又買鞋.. 對鞋得番一對, 又冇新!
等埋哥黎.. 就行到吾知邊到食晚飯..
食到好飽.. ~_~ 
呀婆竟然提早成三個月多既生日利是俾我-v-

19-12-09

起身就換衫出屯門搵嬤嬤*
好掛住佢 >_<  越大越精靈丫你 :$
同佢去飲茶..  嬤嬤俾錢我過聖誕` 多謝嬤嬤^_^
冇幾耐就走lu..
答應清明節要番黎拜爺爺.. 都好耐冇去了!

18-12-09

Singsong`
合唱第四組出賽` {BeliBala}*
冇怯場 v3v  可能玩得好high ^_^"
多謝幫忙的朋友仔 =)
多謝polly 整既banner` 已想不到!
驚喜的是..  有個第3名`  開心 :D
最後; 學校請左對band返黎表演`
搞到全場 high 爆`
我都好耐未試過嗌得咁勁喇>_< 真係high爆了!

Thank all of  you`
冇白費我地每日既練習.. 雖然有時係hea住.玩;