留在家中. 抖抖!
訓醒玩電腦食野再訓教
一放假就懶到食晏都吾願落街.
剪完頭髮. 點解d人會問我受咩刺激-.-
想轉下新形象嘛
.....
♥Dec 25
Merry Christmas'
梁傑打黎仲訓緊.
一點幾去搵佢地. 搭車入清水灣燒bb
十四條友? 分開兩邊燒.
野食吾夠. 野飲同炭就多` 陰公!
燒到咁上下. 玩遊戲.. 輸了
八點到出番tko.
上alan家打牌..正
真係好耐冇打. 成日話我爛賭 -3-
♥Dec 24
平安夜快樂'
食晏已經遇到不平安既事~_~
去左電髮. 坐左5個鐘.
累+悶.. t^t
ah婆黎到俾聖誕卡我
整完頭髮. 真係短左好多 /_\ 有少少upset.
七點多搵丘丘.家曈.呀麗出旺角.
行朗豪坊. 再搵譚仔間野食.
要問警察叔叔先搵到 =]
見到子媚. 家曈怕羞xd
十點幾到尖咀.. 好多人-v-
撞到春美囉 :D 真係勁有緣. 哈哈`
圍個圈玩啤牌. 個陣吾夠人強大. 我地好弱.
到十二點嗌左幾下就已經聖誕
玩多陣啤牌等d人散下. 再影下相就行番出去`
兜左個大圈. 幾經辛苦先搵到個mtr
|