♥♥♥♥♥
搭八先起身. 吾想好趕咁番學.. 最後決定吾番.. 訓到十二點幾. 博殺` 跟某d人吹水- 熟絡左. 跟住自己落街食自己-.-
今日避開西史默書.論文.補測- 篇論文做左我兩日- - 一路做一路玩.
嘻嘻哈哈又過一日! 不過好多野做-.- 頂`
前日補完課即興去開抬. 下次嚴禁著紅色等物品:@ 早知去唱k 算喇-.- 晚上去食飯.. 買左隻錶 a_a
又訓到晏一晏.. 玩撲克-v- 5點出去搵mami行街. 買袋買鞋買褲. mama話好似拜完年貨咁..-v- 跟住番黎尚德食飯.. 咁就過左日 a_a 後日番學-.-
★31-12-09
2010 求開心快樂到尾就夠了:$ 不要再我懷念的..xd
今年選擇平靜咁過. 到糖伯府食糖水. 再上wai家打牌. 臨最後一分鐘開住電視倒數.. 噢! 咁就完左... 繼續博殺.. 新一年贏錢.. 好既開始 :D 10 newlife.. =]