♥♥♥♥♥
派哂所有卷. 預左的! 差差差~ 竟然比之前仲差好q多 ~_~ 七科炒五科. 戈兩科仲要岩岩合格-.-
會計+旅遊.. 吾夠六成就一分一個鐘咁計` 我總共欠miss 14個鐘-_- 痴線! 呢個遊戲真係好鬼刺激
放學就留左三個鐘俾佢-.- 係咁做pp 明天繼續 -,-
臨放學小息. 同全班影相`
星期五考完, 好似放左好耐假咁! 好似好耐無上堂. 但聽日對卷~_~ 俾人插- -
今日; 上左emily家` 整敬師日既禮物* 玩. hea多過整.. 落去買野都成粒鐘` 買珍珠奶茶飲 ><
7號*****
去Ceo 唱k.. 6女3男` 唱左3個幾鐘.. 本來出mk行. 但個個都厭遠xd 就係返Kowloon Bay行; 去左打機.. 打到我手軟 ~_~ 跟住再影貼 :D 好耐無影` 再買埋珍珠奶茶飲! nice day ^__^
以為最後一科係最輕鬆.. 點知溫果時勁亂 ~_~ 到考戈時; 就難到嘔` 慘喇.. 預俾miss 插- -'
晚上*** 家曈家打邊爐' 溫馨... =) 影左好多低能相! 小慧 ~_~ 影左百幾張. 影完即up 入電腦:D 放在facebook中- 有d真係吾見得人; 所以佢地吾放了xd