Yuiyuyu
暱稱: Yuiyu*>3
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
★25.4.10
★24-2-10
★19-1-10
★18-1-10
★16-1-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


★17-12-09 分類: 未分類

♥♥♥♥♥

歷史; 今次我有溫默書 ^_^ ha'
放學. 無野留, 得閒 :D
hea到五點幾, 上hall 歌唱採排.
差吾多七點走` 趕返屋企..
好趕咁打邊爐 ~_~ 七點幾又出去`

12人一齊搭車過翠林體育館`
book 8:00- 10:00.  8點半先去到-.-
跟住係咁練係咁練 >_< 累丫真係!!
呢幾日都有練 /_\
10點幾就返黎~_~

聽日努力吧!! ^__^  訓教去..



2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


★16-12-09 分類: 未分類

♥♥♥♥♥

今日返學好糯囉-.- 死人蔡xx.
數學堂; 某原因坐後面`
個個都試下感受戈種滋味!
哈哈. 笑死人`

放學T&T test` 吾識`冇乜點溫.
仲要寫得戈2, 3點 -_-  又留喇 ..
跟住係戈度練歌練舞.
算一次過練習好了. 安心了! ^_^
6點半同alan+ 豪哥走`
回家打邊爐 :D

14-12-09

地理人出trip` 少左半班人到!
感覺都幾正!  人少少, 幾清靜下 xd
d堂又自修多. 除左上PA 外 -v-

六點又到將中練舞.
係舞室的確認真d. 好過出面練`

13-12-09

一點幾搵凹出藍田先. 陪我換返件衫.
再係果邊行左個幾鐘.
就出杏花村. 諗住睇 kitty` 點知得戈兩隻` 影鬼影馬~_~
不甘心, 就出埋青衣城睇`  的確令好多. 多好多囉 v3v
不過多人到嘔.  排左我2個鐘 ~_~
入到去又只得三個字時間睇. 影... 所以係咁影係咁影xd
最後八點多返到黎.. 搭車搭到暈 -v-

12-12-09

一點返學補會計, 同豬展坐`
做數做到好鬼嘈. 搞到豬展頂我吾順.. 吾同我坐~_~
迫於無奈同bobo坐.. 哈哈` 佢地又頂我吾順. 驚左同我坐囉-.-
三點到放..
同emily 跟梁傑佢地過都會會所.
的確大好多lo... *0*  
肥銘返左黎. 瘦左喎 xd
冇幾耐走人..返家睇波 :D

五點幾就出去搵媽媽. 響新都無野行+睇吾岩
就出藍田行. 買左2件衫 >_<
食埋野就返黎 ;



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


★3-12-09 分類: 未分類

♥♥♥♥♥

PA: miss臨最後發脾氣-_-
連下晝a組上T&T 都口黑面黑-.-

PE: 無辜地被輝sir 罰一星期企-.-
好在最後解釋返先吾洗罰` T^T
跟住考長跑-.- 圍校跑8個..又話練sportday d野`

lunch; 買野番黎食. 跟住上班房練歌 :D

4點; 吾洗補課 xd 同梁傑+ 麗婷過彩明買野食xd
再番學食.  再上班房hea下`
5點上hall .. 初賽歌唱開始` 我地第14組`
還可以吧 xd 有片睇(在facebook) ^_^
6點幾就完.走!!!