♥♥♥♥♥
今日返學好糯囉-.- 死人蔡xx.
數學堂; 某原因坐後面`
個個都試下感受戈種滋味!
哈哈. 笑死人`
放學T&T test` 吾識`冇乜點溫.
仲要寫得戈2, 3點 -_- 又留喇 ..
跟住係戈度練歌練舞.
算一次過練習好了. 安心了! ^_^
6點半同alan+ 豪哥走`
回家打邊爐 :D
★14-12-09
地理人出trip` 少左半班人到!
感覺都幾正! 人少少, 幾清靜下 xd
d堂又自修多. 除左上PA 外 -v-
六點又到將中練舞.
係舞室的確認真d. 好過出面練`
★13-12-09
一點幾搵凹出藍田先. 陪我換返件衫.
再係果邊行左個幾鐘.
就出杏花村. 諗住睇 kitty` 點知得戈兩隻` 影鬼影馬~_~
不甘心, 就出埋青衣城睇` 的確令好多. 多好多囉 v3v
不過多人到嘔. 排左我2個鐘 ~_~
入到去又只得三個字時間睇. 影... 所以係咁影係咁影xd
最後八點多返到黎.. 搭車搭到暈 -v-
★12-12-09
一點返學補會計, 同豬展坐`
做數做到好鬼嘈. 搞到豬展頂我吾順.. 吾同我坐~_~
迫於無奈同bobo坐.. 哈哈` 佢地又頂我吾順. 驚左同我坐囉-.-
三點到放..
同emily 跟梁傑佢地過都會會所.
的確大好多lo... *0*
肥銘返左黎. 瘦左喎 xd
冇幾耐走人..返家睇波 :D
五點幾就出去搵媽媽. 響新都無野行+睇吾岩
就出藍田行. 買左2件衫 >_<
食埋野就返黎 ; |