·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·
相思無用◈唯別而已
別期若有定*千般煎熬…又何如
莫道黯然消魂×何處柳暗花明 ·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·
今日預左有Maths Quiz,所以已經有心理準備,準備成為最差個位學生囉...=.="
點知在餐廳食早餐時,見到個基榮舊同學,當然依家唔同學校啦!
見到佢,我立刻溜走,因為估唔到會見到囉...
回到校,沒多久,全校就要到操場集會,番上樓時,d 1C班同學無喇喇入左我地1D班的課室,迷路嗎?!!-__________-"
最後,原來Maths 個Quiz推遲到Monday先測,因為今堂冇時間囉!
做完功課了,可以為自己叉下電了~