·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

                                           相思無用唯別而已

                                     別期若有定千般煎熬…又何如

                                      莫道黯然消魂×何處柳暗花明

·**‾`·*♡*·´‾**·~.,.¤·*¨¨*·¤.,.~·**‾`·*♡*·´‾**·

 
你知道我是誰嗎?

暱稱: Yuki姐
性別: 女
國家: 香港
知多一點點... 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日記

翌日
班際
中秋
走了
同營


誰給我?

 
最近三個月尚無任何留言

 
朋友錄

 

 
生日倒數

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學

放左咁耐假,終於可以番學啦!

不過,今年有點特別,係番初中lu,感覺好似大個左咁...*^*

今日遲左少少起身,因為習慣左遲起嘛...-.-"

於是,買左個奶皇包&一盒維他奶一邊走一邊食,好趕咁行番去,熱呀~

但我行到去學校都只不過是08:00,都未夠時間,白白操心!

到左1D班,D人都差不多到曬,比人睇得出我去電髮呢!

之後個正班主任,副班主任來了,講左冇幾句又落去參加D咩升旗禮,好似好忙咁...

當然落到去就開始升旗和奏國歌,但好似無風,國旗吹唔起嘅?!>O<"

升旗後到開學禮,講耶穌,我還以為佢唔識講中文,原來佢識,有點愕然?!!

之後到校長訓話...嗯,遵命!

搞完一輪班務,又要落禮堂聽D簡介,程序等等...

搞搞下就放學啦,咁就過左第一日的開學日了~

Niki叫我一齊去Kei Wing,一齊啦,反正得閒,探下人都好.

去到見到d同學&老師,仲有一個故人,原來佢依家係我師兄!

沒多久,我就走了,因為我又走去澳門搞ID Card&玩喔!>u<

尋日先番黎,今日又過去,兩邊走...!

可惜,黎到的時候,辦事處都休息了,唉...

不過都好,可以純粹旅遊!OuO"

奈何搭船時,整到我食完個飯後,又嘔了...

汗"""

當然,玲玲姐姐去左上大學,但兩位哥哥還沒上學,但榮少仍需上班,得杰少陪我,嗚...

大約22:00時,佢先放工,睇左一輪電視,待他們用完電腦,我才可以開始打日記,那時已經接近凌晨了!

打打下日記,又落去食宵夜,食左接近$100,但好飽...^3^

像晚餐般豐富!

到03:00先睡覺,皆因聽日佢地要上學,如果不是,遲d都得啦!