放左咁耐假,終於可以番學啦!
不過,今年有點特別,係番初中lu,感覺好似大個左咁...*^*
今日遲左少少起身,因為習慣左遲起嘛...-.-"
於是,買左個奶皇包&一盒維他奶一邊走一邊食,好趕咁行番去,熱呀~
但我行到去學校都只不過是08:00,都未夠時間,白白操心!
到左1D班,D人都差不多到曬,比人睇得出我去電髮呢!
之後個正班主任,副班主任來了,講左冇幾句又落去參加D咩升旗禮,好似好忙咁...
當然落到去就開始升旗和奏國歌,但好似無風,國旗吹唔起嘅?!>O<"
升旗後到開學禮,講耶穌,我還以為佢唔識講中文,原來佢識,有點愕然?!!
之後到校長訓話...嗯,遵命!
搞完一輪班務,又要落禮堂聽D簡介,程序等等...
搞搞下就放學啦,咁就過左第一日的開學日了~
Niki叫我一齊去Kei Wing,一齊啦,反正得閒,探下人都好.
去到見到d同學&老師,仲有一個故人,原來佢依家係我師兄!
沒多久,我就走了,因為我又走去澳門搞ID Card&玩喔!>u<
尋日先番黎,今日又過去,兩邊走...!
可惜,黎到的時候,辦事處都休息了,唉...
不過都好,可以純粹旅遊!OuO"
奈何搭船時,整到我食完個飯後,又嘔了...
汗"""
當然,玲玲姐姐去左上大學,但兩位哥哥還沒上學,但榮少仍需上班,得杰少陪我,嗚...
大約22:00時,佢先放工,睇左一輪電視,待他們用完電腦,我才可以開始打日記,那時已經接近凌晨了!
打打下日記,又落去食宵夜,食左接近$100,但好飽...^3^
像晚餐般豐富!
到03:00先睡覺,皆因聽日佢地要上學,如果不是,遲d都得啦!
|